نوشته شده توسط : سرباز كوچك ولايت

گردانندگان و عوامل اين شبكه، جمعي از خبرنگاران درجه سه و چهار و ميدان داران روزنامه هاي زنجيره اي هستند. برخي از اين عوامل مانند «مسعود بهنود» داراي جرائم امنيتي و اخلاقي اند.
بي بي سي، در روزهاي فتنه تا آنجا پيش رفت كه تبديل به اتاق فرماندهي رسانه هاي ضدانقلاب شد. كشف استوديو ارتباط زنده با بي بي سي در ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در قيطريه نمونه هايي كوچك از تقلاي پشت پرده و ضدامنيتي بي بي سي عليه نظام سياسي و مردم ايران است.
چندي پيش، وقتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از بررسي تقاضاي بي بي سي براي فعاليت در ايران سخن گفت، چند روزنامه مدعي اصلاح طلبي كه با سران فتنه و عمله اوباش آنها در سال 88، همراهي آشكاري داشتند، دچار هيجان شدند.
اين روزنامه ها، كلمه «بررسي» در سخن دكتر حسيني را به «استقبال» تحريف نمودند و به صورت روشني، از علاقه خود به آغاز فعاليت دفتر بي بي سي در تهران سخن گفتند.
براستي چرا بايد عده اي و چند رسانه، از فعاليت دستگاه تبليغاتي اجنبي كه به جاي كاركرد «رسانه اي» داراي رفتار ضدامنيتي و ضدملي است، استقبال كنند؟
چرا بايد عده اي و چند رسانه، هيجان زده به استقبال از دستگاهي تبليغاتي بشتابند كه سخنگوي دولتي جنايت پيشه است. دولتي كه سابقه 200 ساله اعمال جنايت عليه مردم ايران دارد؟
چرا بايد عده اي و چند رسانه، به استقبال از دستگاهي تبليغاتي برخيزند كه عمله و پادوهاي خبري آن، جمعي مجرم و منحرف اند؟
چرا برخي بايد به استقبال از دستگاهي مشغول شوند كه بديهي ترين اصول اخلاقي و حرفه اي رسانه اي را زيرپا مي گذارد تا متناسب با سياستها و مطامع شيطاني «روباه پيراستعمار» اذهان را شكل و سمت و سو دهد؟
آيا بي بي سي مروج دروغ تقلب نبود؟
آيا بي بي سي خبرهاي جعلي را پراكنده نكرد؟
و آيا...؟
در واقع روزنامه هاي تحريف كننده سخن وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و سينه چاكان بي بي سي، ماهيت و نقش دشمنانه خود را آشكار كردند و سراسيمه نقاب از چهره خود برانداختند.
بي شك اين موضوع نبايد از حوزه ديد و رصد دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي نظام به دور بماند.

 




:: موضوعات مرتبط: , , , , , ,
:: برچسب‌ها: حامیان بی بی سی , فتنه88 , ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : 28 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: